(O)Trevlig söndag

I vanliga fall så är söndagar inte min favorit dag på veckan...visserligen inte denna veckan i heller men det är enda dagen denna veckan som Dennis varit med oss hela dagen och det är ju kul. Han jobbade igår också fast bara till 13 ungerfär men ändå. Idag har han bara varit vår!!!
Vi har haft mys frukost, gått promenad, rensat våra garderober, gått ännu en promenad och sen varit inne i malmö och handlat skor till Moa. Jag har sprungit en runda med Maria och nu är Dennis ute och springer.
Dock ingen trevlig överraskning när jag kom hem...Albin sjuk. Jag bytade blöja på honom och tog tempen...38,8 :( Det blev en alvedon och nu sover han gott. Stackars plutt.



Jag, Moa o Albin är halvkrassliga med hosta. Albiin o Moa snorar även en massa....en sån tid nu igen. Tråkigt...
Ikväll ska Dennis till en kompis för att kolla VM finalen i hockey så då blir det ensam tid för mig. Det är aldrig fel, dock roligare med Dennis bredvid mig i soffan, men även roligt att han kommer iväg och får vara själv med sina kompisar. Nu blir det duschen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0