mys eftermiddag

Nu är det äntligen kväll och jag är super trött :( Eftermiddagen spenderades ute i ca 2 ½ timme...vi var med Linda, Lucas och Alina och gick till lekplatsen med lite fika. Det var jätteskönt väder :) Riktigt trevlig hade vi och barnen höll sams hela tiden.





När vi sen kom hem så tog jag o Maria oss en löprunda...5,65 km idag..så det var bara en kortis :) Nästa vecka har bdåe Dennis och Eddie jouren så vet i tusan hur det ska gå med löpningen då :( Jaja, det får vi ta då.
Nu har Dennis åkt iväg med några kompisar, dem skulle äta och spela poker...hoppas han vinner :) hahahah. så frågan är om det blir sängentidigt för mig?! Först skulle jag vilja bada och kolla på ett par avsnitt Desperate housewifes....och klockan är redan 20:00...känns som att det kanske blir sent i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0