Movie time :)

Ja...jag vet. Nu har det varit ett litet glapp igen mellan mina inlägg...sorry. Dagarna springer iväg och nu är det redan torsdag imorgon. Jag har varit duktig och sprungit varje dag...måndag blev det 8,5 km, tisdag blev det 4,5 km och idag har det blivit 5,5 km...sammanlagt 1,8 mil på tre dagar :) WOHO!!! Fan vad bra jag är...gäller bara att ha lite själv diciplin.
Potträningen har gått bra...dock är Moa lite fräck och nör hon väl kissar så kniper hon när det kommit lite så hon kissar inte ut allt...hahah. Det kommer väl.
Här kommer en liten video på när Moa o Albin busar....Albin tycker verkligen att Moa är jätte rolig och skrattar eller ler vaje gång han ser henne. Dem har sån kemi och det är så kul att se...enjoy!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0