Löpning igen...

Ja, jag känner mig riktigt duktig för nu har jag kommit hem efter en runda på 8,5 km. Det känns riktigt bra och jag känner att jag är inne i ett bra flyt. Kanske inte ska säga för mycket...hahahha. Det är riktigt kul att springa nu tycker jag och jag känner mig lite lättare. Ska bli kul att se vad vågen visar på lördag.
Annars idag så har det varit en riktigt skön och lugn dag och Katja: Jag har hunnit kolla på 1 avsnitt av DHW...hihihihihi. Imorgon är det än så länge inget planerat så det kanske finns möjligheter till fler avsnitt imorgon. woho!!! Har inte tagit så många bilder idag så det får bli en sång av Moa som hon sjöng igår.


Kommentarer
Postat av: Katja

Nu börjar boxlivet;-) Jag har haft paus med tittandet nu ett tag men med det här tråkvädret kan man nog lägga sig med gott samvete! Ses imorrn gurkan!

2011-05-05 @ 16:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0