Lite frånvaro

Ja...men oroa er inte. Jag har icke glömt er :) Det blir så ibland. Ibland har man mycket tid och vissa andra dagar så rinner tiden iväg. Igår skrev jag att jag inte hade något planerat men ändå så rann tiden iväg och jag hann endastkolla på ett avsnitt av Desperate. Det blkev även kettle bells träning och faktiskt även en löprunda på kvällen. Dock bara 5,65 km men de är ju bättr eän inget. Känner mig nöjd med veckans träning och än är inte veckan slut :)
Igår var vi även nere hos ankorna och kollade läget o ch mycket riktigt, som jag nämde i tidigare inlägg, så har dem fått bebisar. Massa små söta ludna ankungar vaggade omkring...sååååå söta.



Idag har jag o barnen varit hos Katja o Valter i malmö och röjt...hahaha.. Det blir inte lika mycket snack med tre barn runtomkring som när man sitter bara vi. Men det är trevligt ändå :) Vi åkte lite över 9 imorse och kom hem vid halv 2.



Nu leker Moa på sitt rum och ag ska ge Albin lite mat och sen plocka undan lite här hemma...ser liiiiitte rörigt ut med alla leksaker som ligger strödda runtomkring. SUCK!!!
Sen blir det en promenad och hämta Dennis på jobb. Därefter hem och laga mat och ha lite fredagsmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0