jahapp

nu var det gjort....7,16 km har blivit sprunget. Känns riktigt skönt och det kändes bra idag. Jag sprang med Maria och jag tycker att det är så mycket lättare att sprinag med någon och vi hade bra tempo. Det tog endast 40 min, visst kan man skala ner tiden men just nu är jag nöjd :)
Annars idag då, ja, jag tänker ofta på att jag måste ha haft mycket tid över när jag bara hade ett barn, eller inga barn alls för den delen. Idag har jag hunnit med, uppstigning, påklädningar, frukostar, blöjbyten, lång promenad med Nisse, städa uppe och nere, bäddat rent i sängen, lagat maten, en till runda med Nisse, vilat i 30 min, varit på lekplats med familjen på nr. 17, sprungit med Maria, ätit middag, lekt med barnen och nu äntligen sitter jag här och kan få lite välbehövlig vila :) Men visst blir man effektiv...jag kan i alla fall med 2 barn och hund. Ibalnd får man bli lite stolt över sig själv och visst får man ha sina dåliga dagar då allt bara gå käpp rätt åt ******.  Men inte idag inte :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dagens blogg - Jag drar tre vinnare imorgon!!!

Vill du vara med och tävla om tusentals fler besökare?



Här hittar du tävlingsinlägget om du vill vara med:

http://beich.blogg.se/2011/may/tisdagens-bloggar.html



Lycka till!

Kram Bea :)



2011-05-03 @ 09:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0