ja ja ja....

lite frånvaro igen...sorry. Dock varit en del del på schemat. I lördags, när vi lämnade bort barnen, så had evi dethelt underbart. Det blev en god, något sen, lunch. Efter det incheckning på hotellet, lite vila, en dusch, god drink och tilltugg. Kl. 19 blev det middag på italiensk resturang och sen var vi helt slut...hahaha. Vi tog en kopp kaffe och det blev lite bättre. kvällen ägnades åt oss och prat, godis, spel, tv osv....det var hur härligt osm helst. Borde göras oftare. Barnen hade haft det toppen och det känns riktigt skönt och avslappnande....tusen tack för hjälpen mamma o syrran :)
Nu har Dennis gått på en ny jour vecka, så min vecka blir ganska tråkigt. Inte mycket träning, enbart gymmet när Moa är på dagis, inte så många utflykter för jag har ingen bil. Kan ju ta buss eller tåg men det blir tajt med tiden om Moa ska hämtas kl. 14 igen.
Annars går det bra med löpningen...har blivit ca 2 mil i veckan. Det är jag nöjd med! Med Moas potträning går det bakåt, hon vill inte ha trosor längre, vill ha blöja säger hon :( Tråkigt men hon kommer nog igång igen. För övrigt är allt som vanligt här...
Nu sover barnen och vi ska ta en kopp kaffe och äggmacka...har inte varit så duktig med kameran i heller *skäms på mig* men jag bjduer på sovandes bilder på barnen som togs ikväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0