Inte som alla andra...

Nä, varför ska man vara som alla andra? Det är i alla fall inte lille Albin. Ni som följt vet ju att han tvärt slutat äta från nappflaskor...flaskor i alla dess former. Så nu är det gröt, frukt och mat som gäller hela dagen lång. Sista målet får han vid 18:30 och det är gröt. Sen sover han till nästa morgon och det funkar faktiskt jättebra. Bättre än innan när vi väckte honom för att ge honom ersättning vid 22 tiden. Han vaknar kanske till 1-2 gånger på natten för att få nappen men inget mer så nu ska vi inte klaga....över till flaskan. Hur ska jag få i honom vatten. Problem löst!! Han såg mig dricka ur glas och tittade förundrat så jag satte glaset till hans mun och han drack... hurra!! Så nu har han fått ett litet lek glas i plast som Moa vanligtvis har i sitt leksaks kök och så får han dricka ur det...hur länge det nu varar får vi ju se. Det kanske bara är kul nu i början men han får i sig vätska i alla fall, det är det viktigaste.



Busunge som ska testa morsan till MAX. Han är sååååååå olika Moa. Hon testar nu i stället....hahah. Vet inte vad som är bäst :)
Annars idag....ja, det är ju snart 2 veckor sedan Albin blev 5 månader men idag är det dags för bvc besöket och för lilleman att få sina sprutor :( Hoppas på INGEN feber och efter dagis hämtningen så blir det lek med Elin och Anna-Karin. Nu sover Albin så jag ska försöka få mig en halvtimmes vila innan det är dags att bege sig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0