Helt off

Det har varit en riktig slappe dag och jag har faktiskt hunnit avverka en del avsnitt från boxen:) Woho!! Fördel är att jag tagit mig tid att sitta o ta det lugnt. Nackdelen är att jag blir så irriterad på mig själv för att jag fastnar i sånt här. Man vill ju bara se nästa avsnitt och nästa och nästa osv...Grrrrr. Men de är kul och en spännande och rolig serie faktiskt. Vet egentligen inte vad jag hade för förväntningar eller tankar om vad det skulle bli...men bra är den i alla fall och det är det viktigaste...hahahah
Så som sagt var så har det inte hänt så mycket idag, det har varit lämning och hämtning på dagis och hämtning av Dennis på jobb. Lite lekplats lekande har det också blivit.
Jag känner mig dock helt off, halsen gör ont när jag sväljer och kroppen känns sliten så ingen löprunda idag inte. Imorgon kanske om jag mår bättre. Nu blir det soffhäng för att vila min trötta kropp :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0