Effektiv...det är jag.

Lite skryrt om mig själv...det får man väl?! Hmmm....i alla fall. Slår du upp ordet effektiv i ordboken så lovar jag dig att det finns en bild på mig där...hahah. Självklart!!
Idag har det blivit lämning på dagis, hem och äta mellis jag o Albin, datorisera lite (ett måste), städning av ovan och nedan våning i form av dammning, dammsugning och moppning, lunch till Albin, lunch till mig, Laga maten tills i em, göra vid mig och nu sitter jag här en halvtimme innan Moa ska hämtas...woho!! Undan ska det gå.
Ska alldeles strax gå med Nisse o hämta Moa och sen bär det av till lekan där vi ska träffa Louise, Clara och Aston för lite solning och lek :) Vilken toppen dag idag...jag är så glad.



Detta var Albin i söndags när vi fixade i trädgården...det var ju inte lika varmt då som idag...lite påpälsad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0