Den är sönder :(

Så då har det inträffat...vår kamera har gått sönder :( Jag skulle ta foto igår men den hängde sig. Jag tog ut batteriet och tänkte att den skulle stänga av sig då men icke. Lät den ligga och den ligger fortfarande och ser likadan ut...den vill inte mer. Snyft. Hur ska jag nu ta foto då...visst jag har ju mobilen så ni får väl stå ut med det för närvarande. Den ligger dock på laddning just nu.
När det kommer till det med kamera så ska man nog vara lite kräsen eller?! jag tänker ju att man ska ha den i ganska många år och nu är det ju så att jag skulle vilja, önska, be att detta skulle bli vår nästa kamera:



Nikon D3100 systemkamera...kostar dock 4790 kr på Net on Net :( Alla som vill bidra är välkomna ;) hihihihi....nä, får väl se vad Dennis säger.
Nu ska vi snart ta på oss lite andra kläder än pyjamas o bege oss ut på promenad... Dennis är iväg med sin pappa så idag har jag faktiskt bil mellan 06-16...sen går han på sin jour igen. Woho!! Får passa på att köra lite då..hihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0