Dagarna

Ja, det har varit lite torka här inne...I know. *skäms* Dagarna rullar på som vanligt och vad har vi gjort egentligen...tja, inte mycket. Krassligheter har det varit och Albin hade feber igår också. Dock bara på morgonen och sen inget mer. Nu har vi bara massa hosta och jag har dragit på mig en förkylning :( Hatar att vara förkyld och täppt i näsan. Imorgon får det bli apoteket och lite nässpray.
Dagen igår skulle vi egentligen lekt med Maria, Linus och Nellie men de blev inget för att ingen av oss var särskilt kry, så det blev en riktigt tråkig dag hemma...dessvärre. Svårt att stimulera och bli stimulerad när man inte har något planerat. Vi var faktiskt in en vända till Dennis syster och hämtade en vagn. Så nu har vi en sittvgan med ståplatta.

bilden är från idag då regnet vräkte ner och vi var ute på tur till dagis.
Efter dagis idag blev det träning på gymmet och sen hem och ta det lite lugnt. Vid 13 tiden idag hämtade jag Moa för att vi skulle till Öppna förskolan och där blev det lek och ett utbrott från lilla Moa. Vilket humör damen har...OMG!!! Hon blev lugn igen och glad och go och pussade mig flera gånger. Min söta lilla Moa.
Får ju lägga in en bild på lilla Albin också...lika glad som alltid.



Imorgon är det onsdag och då är det dagis time, träning och sen vuxenträff med lite lunch hos Linda o Alina. Därefter hämtning igen av lilla Moa.
Med löpningen går det bra, dock inte lika bra nu när man har en förkylning i kroppen. Sprang med Maria i söndags och idag var jag ute på en tur. Imorgon är tanken att jag o Maria ska prova på milen men jag får se hur jag mår.
Nu ska jag ta en kopp te och någon knäckemacka, sen blir det sängen. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0