Äntligen fredag...

Då var det fredag och morgon har flytit på...dock ett mindre kul och fint utbrott från min bestämda lilla dam Moa. Hon har skämt ut oss på hela området...grrrrr. Vad ska man göra när dem blir så där bestämda och envisa och bara skriker ?! Helt galet vad dem kan...i alla fall Moa :( Anyway...vi kom iväg på vår runda, det var ju där det började, hon ville inte gå ut med Nisse.
Väl hemma så blev det mellan mål och sen till affären för att inhandla lite god fika till i em när vi ska ut på promenad med Linda, Lucas och Alina och ta oss till en lekplats.
Just nu sitter Moa och målar med tuschpennor, så ett vakande öga dit hela tiden, Albin sitter i gåstolen. Han ska dock ha mat nu och sen blir det sängen för honom så sover han ett tag. Får se vad jag o Moa hittar på då....
Så himla skönt att det är fredag fast Dennis ska vara iväg hela kvällen och spela poker med några kompisar...så det blir lite egentid för mig. Kanske ska baka mig en paj och mumsa i mig :) hihihihi...
Imorgon ska vi lämna barnen kl. 14..Moa ska sova hos min syrra och Albin ska sova hos mamma. Jag o Dennis ska ut och äta på resturang och sova på hotell och äta en STOR hotellfrukost på söndag morgon.....YAY!!! Längtar som bara den.....wieeeee. Ska bli så mysigt *kärlek*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0