Albin o Alina

Ja, det låter nästan som Laban o Labolina....hahaha. Men det är det icke. Det är min lilla pojk Albin och Lindas lilla tjej Alina. Det skiljer 13 dagar på dem och Albin är äldst. Dem försökte konversera lite, mest Alina då. Albin såg lite konfunderad och skeptisk ut åt vad det var som låg fram för honom och lät sådär konstigt



Nu har dem gått hem efter att vi har fått prata av oss ordentligt och ätit en nyttig o god frukost. Nu ska jag laga maten till i eftermiddag och sen kanske försöka få till en kvarts vila på soffan så jag kan orka ta mig runt 8,5 km som jag och Maria ska springa i eftermiddag. Puh....ja, jag måste ju om jag ska orka 2,1 mil i augusti....kämpa, kämpa, kämpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0