Torsdag

Nu är det redan torsdag på denna veckan och idag skickar vi iväg Moa till dagis. tror verkligen att hon behöver det och jag behöver lite lugn själv :) Idag står det inget på schemat...tanken var en vuxen träff med Linda men det blev lite ändrade planer. Saker som dök upp. Så..vad ska man göra? tråkigt väder är det...har kommit en o annan snöflinga också ser jag. Får hoppas solen tittar fram under dagen.
Snart är det dags att ta kampen med att ta på Moa ytterkläderna och gå med henne till dagis. Sen blir det en lite längre runda för mig, Albin o Nisse och när Moa är på dagis så ska jag försöka springa en runda med vagnen också. Har iinte tränat på ett par dagar för Dennis har ju jouren och Moa har varit dålig....
Kanske blir till att ta tag i lådorna ute i förrådet så jag kan packa ner Albins urvuxna kläder. Ja, de finns ju saker att göra men frågan är vad man orkar ta sig till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0