Slapp o lekdag

Det har varit en bra dag och min o Dennis sista dag ihop för imorgon börjar han jobba igen :( *snyft* Vi var nere på gymmet och tränade ben o bröst. Ingen av oss var direkt så pigga på det. Kände oss ganska så slitna i kroppen men vi gjorde det ändå och sååååå himla skönt. Jag är göad att jag gjorde det ändå.
Sen åkte vi hem för att bara slappa och vila lite, det blev soffan...fast Albin var dock mindre sammarbetsvillig :( Till slut somnade han och då fick jag i alla fall vila i 20 min :) Alltid nåt...hihihi
Efter hämtningen på dagis så gick jag, Moa o Albin till Anna-Karin och Elin för lite lek. Jag som trodde att Moa skulle vara blyg och klänga gick direkt in och började leka och prata och ha sig. Elin däremot var jätte blyg och kom inte igång förrän närmare slutet innan vi skulle gå hem och då hade dem jätte kul ihop:)


Elin o Moa på Elins rum. Dem byggde pussel. Imorgon ska jag lägga in en bild på Moa i dåtid och en i nutid sittandes i samma sackosäck. Ska bara leta upp den där jätte gamla bilden :)


När jag tittade på Albin i morse när han gymmade så såg det helt plötsligt ut så här...alltså på god väg runt. Bara en tidfråga skulle jag vilja säga. Han låg i alla fall inte under gymmet längre, men han var nöjd så här också :)

Svar till Angelica som undrade hur jag kände mig efter intervall passet.
Ja, du...det kändes kan jag säga. Jag var trött och inför sista intervallen så klarade jag inte det mer. Det var kräkkänsla på det. Jag provade att pausa för att se om jag kunde hämta mig men så fort jag började springa lite så kändes det som att jag skulle kräka. Dock var det samtidigt en väldigt skön känsla när det hade lagt sig och tröjan var dyngblöt av svett och man kände den där nöjda känslan :) Jag kommer göra det igen, garanterat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0