Sjuk sjuk sjuk :(

Ja...Moa är inte bra. Hon har faber som vi får hålla nere genom att ge henne alvedon o ipren varvart var tredje timme. Det är synd om henne för trots det så har hon feber dock inte så hög som om hon inte skulle fått medicin. När ska det ta slut...var ju bara två veckor sedan sist hon var sjuk :( Då fick hon en kindtand...kanske är en annan tand på gång nu.
Idag har hon varit helt borta...bara suttit i soffan och kollat film efter film och tecknat. Inte velat äta något. Inte ens kakor, glass, juice och annat gott. Hon har druckit lite saft och lite vatten och precis innan läggning fick hon i sig tre kex och det är allt för dagen. Min stackars lilla tös. Hon hostar också...ibland låter det som att allt ska komma upp och det tar aldrig slut.
Det blir ju så klart inget dagis imorgon utan hon får vara hemma med mamma, pappa o lillebror och mysa en dag till.

Här ligger hon o kollar tv. Håret är helt blött av svett. Hon var helt blöt och det rann droppar i pannan. Önskar jag kunde byta med henne.
Ikväll efter kvällrundan, vi kom hem kl. 18 så blev det sängen direkt för Moa. Dennis var på övning och jag städade huset. Ovanvåningen tog jag när barnen var vakna och nedanvåningen tog jag när jag lagt Moa. Hon somnade i stort sett direkt.
Nu är Dennis hemma igen och vi ska slappa i soffan med choklad dricka :)



Dagens Albin mår i alla fall bra och e go o glad som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0