Osocial

Kan man känna sig osocial vissa dagar eller? Tror det för idag känner jag mig lite osocial :( Konstig känsla och så är man sådär velig i kroppen. Vad vill jag göra idag? Moa är hemma från dagis idag också. Hon hade 37,9 i morse så kände inte att jag kunde lämna henne. Skulle egetnligen träffat Camilla idag men hon kände sig inte bra. Då tänkte jag ta tåget in till malmö med ungarna, men så himla tråkigt att göra det själv. Åhhh....hatar när man känner sig så här velig och tråkig :(
Men men, snart ska jag o barnen ta oss ut på morgon rundan..fint väder idag också. Det är härligt. Sen kommer Maria o Theo hit en runda också...hoppas jag hinner känna mig lite mer social tills dess...hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0