Oj oj oj...

Ja, oj o oj vilken kväll igår. Det var riktigt roligt :) Kom hem vid halv 2 ungefär och det är precis vad man orkar med. Känner sig gammal när man inte orkar hålla på så länge....hahha. Vi sjöng singstar och jag förlorade varje gång såklart men vad gör det när man har så skoj.
Idag känns det ju så klart i kroppen...både här o där och jag är så himla trött men tack o lov mår jag bra. Det finn sju trots allt två barn här hemma att ta hand om :)



'

Idag skiner solen och det är skönt väder ute så idag står det lekplats lek på schemat...mycket ute vistelse :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för en rolig kväll får vi göra om=) Tur du inte la in min snygga bild=)

2011-03-06 @ 12:53:42
URL: http://litenmaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0