Ny dag

Nu är det en ny dag och nya tag...det är fredag. Det är ju skönt och vilket betyder bara 3 dagar kvar på Dennis jour. Inte ett enda larm har han fått denna gångn...tråkigt :(
Det är helt slut på sovmorgnar här...Moa o Albin tycker det är läge att gå upp mellan 6 och halv 7...för tidigt säger jag. Men vad ska man göra...upp och göra blöjbyten och frukost och påklädningar. Samma rutiner varje morgon :)
Just nu sitter Moa och leker med sin kassaapparat. Lägger saker på bandet och säger att dem ska betalas...hon har koll på läget :) Albin sover och jag sitter här...snart är det dags för en promenad med Nisse.
I övrigt på schemat idag står det att jag, Albin o Dennis mamma ska åka ut till lokalen där vi ska ha dopet imorgon och ställa i ordning. Moa ska vara hos kusin Kasper och leka under tiden.
I eftermiddag får vi se vad som händer...jag har lite tankar men de är inte säkert det blir så. Vi får se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0