Nu får det vara nog!!!

Dagen har varit bra för oss alla. Dock är jag lite missnöjd...jag tränar och äter nyttigt men ändå händer inget och vågen nästan går uppåt :( Nu får det verkligen vara nog. Hårda tag är det som gäller....Inget gott alls och strikt diet så det kan bli någon ordning på kroppen.
Mitt mål nu är att träna styrketräning 3 dagar i veckan, springa minst 2 dagar och inte äta något gott överhuvudtaget under hela April månad.
Som fredags mys idag blir det grönsaksstavar med lite dipp...det är gott o nyttigare än godis och annat sött. Dippen har vi till o med blandat med lätt kesella och det smakade minst lika bra som att blanda det med gräddfil :)


Här har vi Maria, Theo o Albin på Öppna förskolan idag. När vi kom hem sen fick vi veta att bilen inte gick igenom besiktningen för det var tydligen ojämn bromspåverkan eller vad dem kallade det. Blir till att fixa och sen in med den igen. Drygt!!
Om det stämmer på skatteverkets hemsida så ska jag få tillbaka 9400 kr på skatten. WOHO!!!! Dennis ska få tillbaka 12900 kr...blir nog en bra sommar :)

Nu blir det grönsaker med dipp...kanske en dusch först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0