Mys med barnen

Nu sitter jag här i badrummet uppe och håller Moa sällskap medans hon badar. Vilken vilding hon är i badkaret....galning :) Hon säger hela tiden, det är underbart...var får hon allt ifrån.
Idag har jag fått mysa lite med barnen på Valen i trelleborg. Dennis skulle göra ett arbets EKG på sjukhuset i trelleborg så vi passade på att strosa runt på köpcentrat under tiden :) Glad för det är jag för det var hur mysigt som helst.



Jag o Moa tog en fika på Espresso House. Vi fikade på kanelbulle och hon fick juice och jag kaffe. Hon var jätte nöjd. Sen blev det lite shopping också. Det blev en skinnjacka till mig faktiskt och sen en fuskkrage...som jag har tänkt länge på att köpa. Äntligen gjorde jag det :)



Till Moa blev det två långärmade tröjor i jätte härliga färger och ett par grå tights. Allt från Kappahl och för 100 kr...halva reapriset..WOHO!!!! Fynda är kul



Till Albin blev det en vårjacka, storlek 68 från HM för 80 kr. Det var 50 % rea + att jag hade 20 % rabatt....ord pris: 199 kr. Fin va?!

Jag är väldigt nöjd med mina inköp och den mysiga stunden. Det var inte så lång tid vi fick innan Dennis kom men det räckte. När vi kom hem så gick vi en lång runda med Nisee och sen lagade vi mat.
NU ska jag ta upp Moa från badet så hon kan få se lite tecknat innan det är sängdags. Själv blir det de vanliga programmen på TV och lite stekt tonfisk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0