Monday morning

Nu är det ny vecka och måndag morgon...trevligt! Vi gick upp, jag tog ut Nisse på morgon rundan och sen åt vi frukost. Vi har lekt lite, byggt med klossar och byggt tågbana. Nu springer Moa omkring och sjunger till sin spellista...just nu är det en kulen natt, snart kommer Små grodorna.
Dennis är o tränar o när han kommer hem så sticker jag ner och tränar. Vi har inte så mycket inplanerat idag, blir nog lite lek på någon lekplats i eftermiddag.



Här är mina små godingar. En liten dialog igår när Moa badade:
Jag: Moa, nu börjar snart tecknat så du får komma upp från badet
Moa: bada lite till i alla fall
Hon är för söt. Nu ska vi bygga en lite häftigare tågbana...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0