Min diet

Ny  vecka, ny dag, nya äventyr och händelser. Kul! Vi sitter och tittar på tv just nu men snart är det dags för frukost. Det blir hemmagjord yoghurt på kesella och en grov macka. Nyttigt och gott! Det här med att inte äta gott går faktiskt bra eller bra för mig tycker jag. I lördags hade vi ett par kompisar här så då var det gott på bordet och jag tog kanske 5-6 godisbitar, ett par chips och 5-6 polly. Det var gott och jag hade kunnat äta mer men icke.
Sen igår sprang jag en runda..benen kändes tunga men det är så skönt efteråt. Visserligen så var vi hos Dennis föräldrar igår och där åt jag en liten bit paj....men ska man äta något så är det ju direkt efter träning för då är förbränningen igång :)
Idag blir det ett styrketräningspass i form av kettle bells...på fredag blir det invägning för att se om det hänt nåt.
Det känns bra och jag är motiverad...det enda problemet för mig är att det är svårt att hitta orken. Det är hela tiden saker som ska göras, barnen dem behöver sin tid och även hemmet, tvätten osv. Men men, jag får prioritera och delegera kanske...hihihihi
Nä...nu kurrar magen. Ha en bra dag alla!!!

Mina sötingar är helt inne i tv tittandet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0