Min dag

Min dag ahr varit helt ok...det blev lämning på dagis och sen direkt till min kusin som är frisör och fixa till en frisyr på mitt huvud. Jag blev JÄTTE nöjd. Riktigt fint...nu ska jag bara vänja mig. Det blev kortare och sen lugg :) Tyvärr blir jag så dålig på bild och idag är ingen bra dag för foto...får se om det kommer något inom dem närmaste dagarna....nyfikna?!
Jag kom hem och åt lunch, tog det lite lugnt och sen gick jag en lång runda med bara Albin. Dennis tog med sig Nisse och hämtade Moa.
Nu ligger barnen på golvet och leker. Moa läser bok för Albin och han lyssnar och tittar intresserat. Dem är för söta :) Själv ska jag ut i köket och ställa mig vid spisen och försöka få till en middag :)


Kommentarer
Postat av: Katja

Ska bli skoj att se din nya frisyr imorgon! Ses då:-) Kram

2011-03-02 @ 16:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0