Min dag

Ja, den har varit bra. Dessvärre har kameran varit helt död så inga bilder har blivit tagna. Endast med mobilen och dem blev INTE bra. Men....vi, jag o Albin har vairt hemma hos Katja o Valter i hela 4 timmar. Super trevligt som vanligt och jätte god lunch. Tackar!!! Massa prat blev det...skönt att prata med andra småbarns föräldrar så man kan få känna igen sig lite i livets alla faser. Visst?! Det var också ett besök på bvc där lille Albin fick sina två sprutor och den stackaren skrek som en stucken gris. Han har varit gnällig under dagen men ännu ingen feber, dock har han sovit sen vi kom hem och hela kvällen.
När vi sen kom hem så var ju Moa hemma från dagis och blev glad över att se mamma o Albin. Kram o puss som alltid...det tycker vi om.
Nu är Dennis iväg på rökdyknings övning, tvättmaskinen snurrar och snart torktumlaren också och en maskin tvätt till. Mjukisarna är på och kaffet är kokat. Nu blir det ett inspelat program av "en unge i muniten" en kopp kaffe och kex med mögelost på....Himmelskt gott är det!!!!
Jätte tråkiga inlägg idag känner jag *förlåt* jag laddar kameran just nu så imon blir det bilder, kanske lite roligare att läsa då.

Trevlig kväll alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0