Lekplats kul

Ja, vi har ju varit hemma från lekplatsen ett tag. Det var helt underbart väder och vi hade kul. Det grävdes för fullt och när vi gick hem så sa Moa: jag är inte bra, jag är sjuk :( Hon har sån hemsk hosta och hostar hela tiden. Så vi sa att hon skulle få hostmedicin när hon kom hem.
När vi kom hem så lekte Moa o jag på hennes rum  medans Dennis kollade fotboll och lite senare tyckte jag att Moa kändes varm och visst var det så...39,2 grader visade tempen. Inte nu igen!!! Så nu har vi en liten sjukling här hemma och Moa hade rätt när vi gick hem från lekplatsen. Stackare :(






Vilket mästerverk :)
Nu ska jag ta mig en dusch och bädda rent i sängen. Det finns ju inget skönare.
Go kväll alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0