Lekdag fullt ut

Puh...vilken dag!!! Klockan tio över tio körde vi till Anderslöv, jag o barnen. Väl där blev det lek direkt och sen åt vi lunch. Därefter lite mer lek. Jag o Marie snackade på och barnen roade sig med att köra bil, leka med lego, bygga pussel och hoppa :) Vi körde hem när klockan var närmare två. Moa somnade i bilen men resan hem tar bara drygt 10 min så det  blev inte så lång vila för henne.



Lille Albin på snart 3 månade och Nellie som är 6 månader



Min goa Moa 2 år och Linus som är 3 år. I bakgrunden syns dem små igen :)
Väl hemma så hann vi bara ta det lugnt i 45 min sen kom Linda, Lucas o Alina hit. Det blev lite fika med frukt och te och sen började barnen härja runt. Dem minsta låg på lekmattan och kollade läget. Allt funkade bra ett tag men som vanligt ska dem alltid efter en stund börja bråka. Idag var det Lucas som inte var så trevlig. Han slog Moa fler gånger och hon blev så klart ledsen men dem har kul mellan bråken.



Goa glada barn när dem sköter sig och bygger pärlor. Moa 2 år och 1 ½ månad och Lucas 2 år och 5 månader.



Och dem små så klart. Det skiljer 13 dagar mellan dem och Albin är äldst :)
Dem gick hem vid 17 tiden och då lagade vi mat och åt middag. Det blev bara ett tecknat program för Moa idag för hon var så trött och efter en sån här dag FULL med lek så hoppas jag hon sover gott.
Nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta mig ut på en löprunda innan jag ska kränga i mig LÖSGODIS....Yipppeeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0