Kulig fredag

Nu är det äntligen fredags kväll och lite fredagsmys. Vi var på kulhuset i 3 timmar och Moa och Linus sprang runt i stort sett hela tiden förutom 10 min kanske. Dem hade riktigt roligt och det var så kul att se dem leka. Dem pratade med varandra och Moa sa: Kom Linus, Kom!!. Han sa: Jag kommer nu Moa osv. Dem var så söta.


När vi kom hem så gick vi alla en runda med Nisse och lagom tills vi kom hem så kom Maria. Vi skulle ut o ch springa en runda...Trots att mina ben kändes som blyklumpar så gick det förvånansvärt bra. Jag var inte ens svettig eller anfådd. Jag kan ju inte ha tagit i ordentlligt :( Det blir en ny löprunda på söndag hade jag tänkt.



Efter min löprunda blev det duschen och sen matlagning...barnen kollade lite på tv. Albin är någorlunda frisk igen. Han har ingen feber och har börjat äta mer igen. Inte full mängd ännu men bättre än innan. Snoret verkar också ha torkat ut för han snorar inte alls lika mycket men lite då o då kommer det. Tack o lov för att det börjar bli bättre. Låt det nu bli vår o sommar så vi kan få hålla oss friska.
Nu blir det gotte time :) mums!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0