Klipp klipp

Jajamen, enbart för ikväll så sadlade jag om till frisör. Moa har fått sin allra första klippning. Hon har alltså inte klipp sitt hår och hon är 2 år o 2 mån, men idag tog jag tag i det. Jag tyckte att det blev jättefint. Ovant att se henne så bara. Undrar vad Dennis kommer säga, han är på övning...hihihihi. Men han tyckte att hon behövde klippas.




Vad tycks?! Hon blev jättesöt.
Just nu har jag nattat Moa, Albin sitter och suger på tummen i babysittern...grrrr, fattar inte varför han ska ta ut nappen och stoppa in tummen. Jag sitter med en kopp kaffe och sorterar foto av Albins första tre månader, dem ska in i album. Sen blir det soffan och vila lite...och vänta på att Dennis ska komma hem.
Imorgon ska jag o Linda och dem ninsta barnen in o röja i malmö stad...trevligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0