Intervallträning

Puh....precis som jag anade så var det ett tufft pass som Dennis hade laddat upp med. Jisses...jag tog verkligen ut mig. Så såg det ut:

35 min löpning fördelat på:9 km/h i 5 min sedan 5 x 40 sek intervaller. 
Då ökades hastigheten till 13 km/h och lutningen till 5.0 
(När klockan stod på 5:55 min ökades hastigheten och lutningen...sprang till 6:40 och sen tillbaka på 9 km/h och 0 i lutning. När klockan stod på 7:55 ökades H o L igen till 8:40 och sen tillbaka igen osv i 3 omgångar till)

Sen var det gång på 5 km/h i 2 min och sen jogg i 8 min och när klockan står på 25:55 så börjar intervallerna igen. Samma lutning och samma hastighet X 5 intervaller....

Fy f*n säger jag bara. Detta ska jag försöka göra 2 gånger i veckan..då borde något hända.



Titta så fint min lille Albin har rivit sig själv. Stackare. Jag klipper hans naglar titt som tätt men dem växer banne mig fortare än något annat jag varit med om. Lilleplutt!!
Nu är det dags för gympa med Moa....hihihihi. Idag ska hela familjen dit. Kul!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0