Inget särskilt

Nä...idag har det verkligen inte hänt något särskilt :( Efter att jag lämnat Moa på dagis så kom jag hem och åt lite sen la jag mig faktiskt på soffan. Det var sånt busväder ute...regnade/snöade och blåste så in i norden. Usch...så istället för löprundan blev det ryggläge i soffan. Mycket skönare!! Sen gick jag en runda i byn och inhandlade lite saker till dopet på lördag och lite andra saker. Sen blev det hämtning på dagis...Moa hade haft skoj och snackade på som bara den. Hon avslöjade till och med att det var en på dagis som inte tycker om grönsaker. Hon sa: NN tycker inte om grönsaker, jag tycker om grönsaker :) Det lät så kul. Sen hade dem målat fiskar sa hon och så hade dem ätit kött o potatis. Hon har så klart för sig...
Under eftermiddagen har vi bara lekt en massa. Jag o Moa ritade i hennes målarbok och så byggde vi pussel och kastade boll med Nisse. Albin hängde med i ett hörn. Jag höll honom i händerna så han fick sitta upp och det tyckte han var kul. Har aldrig hört honom snacka och skratt så mycket innan...sötnos!!


Mina älskade busungar...fina miner eller?!



Så fint låg Albin och tittade på när jag o Moa satt o ritade...fining!

Nu ska jag ta o byta om till pyjamas på Moa och borsta hennes tänder. När hon sen sover så blir det lite tv tittande och fika...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0