Ingen tid

Idag har det varit en dag som rullat på då detta är första möjliga stund för mig vid datorn. Vi vaknade dock vid 6 tiden, då tyckte Albin det var dags att stiga upp. Han skriker inte eller något utan bara ligger o pratar i sängen men jag kan omöjligt sova vidare till det så det är bara till att gå upp. Upp, blöjbyten och påklädning sen ge Albin mat och frukost till Moa. Därefter började jag städa lite och sen var det dags att bege sig till dagis för lämning av Moa. Sen gick jag en lång runda för mig själv, super härligt väder och jag blev till och med svettig :)
När jag kom hen städade jag lite till och sen kom syrran på lunch. Jätte trevligt att bara vara vi och snacka.
När hon gått var det hämtning av Moa och hem o leka och sen matlganing. Tidig mat idag för kl. 17 var det dags för gympa. Jag o Moa skulle på gympa ihop...mest för henne så kklart, och det var jätte roligt. Hon älskade det verkligen :) Det var en hel timme och hon sprang runt och hoppade och klättrade och hade sig. Lucas och Linda var också  med. Det kommer vi göra varje onsdag nu framöver...dock vara 4 veckor till för sen är det termin uppehåll. Trist!!



Moa o Lucas i dans show...hoppandes.
Nu ska jag koppla av lite och sen blir dte tidig säng idag också...det är skönt ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0