Idag då?

Så var lördagen kommen och barnen skulle upp kl. 6 som vanligt. Grrrr....Hur pigg är man då när man somnade vid tolv tiden igår?! Suck!! Får väl vila lite middag senare. Dock får man gjort mycket när man är uppe så tidigt...barnen har fått nya blöjor, kläder på sig, Nisse har varit ute, vi har ätit frukost och jag har dammsugat och plockat undan här hemma :) Klockan är bara 9 nu!!! Yay!!
Idag ska jag in till malmö och träffa Camilla på en liten fika. Dock ska det bli en nyttig fika för mig för som sagt så är det skärpning och hårda tag som gäller.
Under senare eftermiddag och kväll har vi inte så mycket planerat. En kompis till Dennis kommer hit så det blir snack och antagligen lite Wii :)
Nu ska jag o Moa slappa i soffan framför en film....so long!



Dem sötaste...Albin ser dock lite chockad ut över Moa skratt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0