I´m back

Ja, det har varit ett litet frånvaro  från skrivandet men nu är jag här igen. Tisdagen är här och en ny dagis vecka för Moa och för mig är det fullsmockat. Passa på nu för sen har Dennis jouren nästa vecka igen :( igår var vi som sagt på Ikea och åt lunch med min pappa. Vi köpte ramat till våra foton och lite annat smått.
Idag har jag varit på återbesök på mvc och sen har min mamma varit här på eftermiddagen. Albin fick ett par jätte söta inneskor så han ska slippa bli kall om sina fötter :)



Ett litet foto på kidsen när dem badade häromdagen. Brukar bada dem samtidigt. Moa tycker det är kul när Albin är med henne i badkaret. Men han badar inte så länge som Moa så klart.



Precis innan det var dags för tecknat så hade Moa fullt upp med sina köksredskap. Hon bjöd oss på dricka och sås på tallrik :) Hon vispade och hade sig. Så himla kul att lyssna på henne.
Nu är det snart säng dags och då ska jag lägga mig på ryggen i soffan och slappa lite och dricka min goda nyttiga varm choklad :) Mums!!
Imorgon är det frisören som gäller....gissa om det ska bli skönt. Vet dock inte vad jag ska göra med håret, det får jag se när jag är där...hihihihi.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sååå underbart söta :) <3

2011-03-02 @ 16:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0