Hur blev det då?

Jo...dagen har blivit som den blev. Jag åkte aldrig in till malmö utan höll mig här i svedala. Moa har inte visat sin bästa sida idag direkt så det var kanske tur att vi inte tog oss in till stan. Det har varit en jobbig dag med massa trots. Det ena efter det andra har utmaningarna avlöst sig och hon slutar aldrig att testa.
Vi var ute på två rundor idag och den sista var med familjen på nr. 17. Limda, Lucas o Alina. Dock en av dem mindre trevliga rundorna vi har gått.
Ibland får man ha tråkiga dagar och det roligaste idag var när Maria o Theo var här och åt lunch och lekte lite.
Hoppas på en bättre dag imorgon, då ska Moa på dagis förhoppningsvis och jag o Linda ska ha en vuxen träff vilket innebär en träff utan dem största barnen så vi slipper leka förmedlare heal tiden :) Bara lite mys o lugn med dem små bebisarna



Här har vi Moa och Albin med sin kusin Theo.
Nu ska jag ta mig nåt att äta...ikväll blir det tidig sänggång. Kanske ihop med Albin kl. 21?!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken fin bild=) Den vill jag ha:)

2011-03-09 @ 22:16:45
URL: http://litenmaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0