Hallå igen

Nu är jag här igen..ett litet kort frånvaro blev det. Det var full rulle igår helda dagen och på kvällen var jag hemma hos bästa Louise för en god fika och trevlig snack och sällskap. Alltid lika roligt :) Tänk att vi känt varandra sedan vi var 7 år...galet, skoj!!!
Albin är fortfarande inte frisk, har hemskt hosta och är förkyld. I natt fick vi väcka honom för att han skulle äta eftersom han ätit ganska dåligt under gårdagen och då låg tempen på 39,3 och han hade tung andning så jag åkte in med honom till sjukan vid 3 tiden i natt. Där var inte mycket folk så vi fick hjälp snabbt. Dem tog blodprov och det visade att han ahr ett virus, vilket man ju inte kan göra något åt. När vi var där inne var han pigg och alert och snackade och skrattade som vanligt. Jag hade gett honom en alvedon innan vi åkte in så det var väl den som kickat igång honom ;) Tack för alvedon!!!
Vi kom hem igen vid 6 tiden så i natt blev det inte mycket sömn, Moa skulle till dagis och när vi lämnat henne åkte vi in och storhandlade...Nu är vi hemma igen och jag ska lägga mig på soffan och sova lite innan det är dags att hämta vildingen :)



Så här fin var Moa igår precis innan jag skulle köra till Louise. En riktig wannabe lik mamma. Mamma är ju bäst!!



En glad men något sjuk Albin som åker kundvagn inne på Ica maxi i morse....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0