Effektiva

oj oj oj vilken dag det har varit..vi har varit i gång från morgon till kväll.
Det började med lämning på dagis och sen direkt ner till gymmet. På gymmet fick jag prova på mitt allra första kettle bells pass....det var kul!! Och det kändes i kroppen banne mig :)
Efter det åkte vi hem, fixade till mig och sen var det direkt till bvc. Det var dags för 3 månaders kontroll för Albin inkl. vacciination. Dock blev det inget vaccin eftersom han  är sjuk och har feber. Vi ska dit nästa torsdag istället för att få sprutorna. Dock blev det längd och vikt. Han väger 5960 gram och är 65 lång. En lång rackare vi har fått. När Moa var på 3 månaders kontroll vägde hon 6040 gram...alltså mer än Albin men hon var bara 63,8 lång. Kul att kunna jämföra.
Efter bvc åt vi lunch och sen fixade vi här hemma på barnens rum och bland Albins kläder sen var det dags för promenaden och hämta Moa. När vi hämtat Moa så var vi ute i vår lilla trädgård, Moa satt i sin sandlåda och vi rensade förrådet. Usch...tråkigt men ack så skönt nu när det är gjort. Vi var ute ända till kl. 16...



Moa fick mellanmål och lekte på. Nu är maten i ugnen och vi är super hungriga. Det blir man efter en dag då man varit igång precis hela tiden och fått så mycket frisk luft. Det är härligt !!
Bon apetit!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0