Andra dagen

Ja, nu är snart andra dagen av Dennis jour för denna veckan över... det är lite drygt med tanke på att jag blir låst men de ordnar sig alltid. Att Moa är sjuk gör inte saken bättre...när vi kom hem efter rundan nu på eftermiddagen så hade hon 39,2 i feber...så det blir antagligen inget dagis imon i heller :(
Tanken var att jag skulle till malmö imon och träffa Camilla men jag sätter mig inte på bussen med två barn varav en är sjuk...inte så snällt. Vi får stanna hemma och försöka fördriva tiden..
Idag efter lunch så badade jag barnen, vi lekte sen blev det mellis och en promenad med Linda, Lucas o Alina.


Ursäkta den dåliga bilden, den är tagen med mobilen och Moa ville inte sitta still. Snygg frissa va?


Efter att Albin var färdig badad så fick han ligga och gotta sig på golvet medans storasyster skulle bada färdigt.


Denna bilden hittade jag i min mobil idag när ag satt och kollade igenom mina foto, Den är tagen den 15 juli 2010...det var ett tag sedan :) gulleplutt

Nu ska jag ta mig en dusch och sen blir det lite kvällsfika och idag är jag extremt sugen på allt gott :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0