Vilken toppen dag :)

Dagen idag har varit riktigt rolig och trevlig. Vi tog en promenad i morse och bestämde under den rundan att vi skulle åka och bada. Det belv inomhus bad på oxievångsbadet så lille Albin också fick bada. Riktigt kul var det och Moa hoppade från alla kanter och plaskade på ordentligt och åkte rutschkana...jätte skoj. Albin fick in och duscha av sig tidigare än oss såklart men vi andra badade i lite mer än en timme.
Efter badet blev det en tur till Ikea för att äta lunch...super gott så när man har badat. Sen somnade Albin direkt i vagnen och vi gick igenom varuhuset och plockade lite små saker. Därefter körde vi hem.
Nu är jag verkligen helt slut och skulle bara vilja lägga mig i soffan/sängen och sova en timme...men nä, om en halvtimme ska jag o Maria ut och springa 10,93 km....yipeee!!!
Men att inte Moa är trött....herregud vad hon håller igång. Hon har inte sovit middag och gjort alla dessa saker idag men verkar inte det minsta trött. En annan känner sig halvdöd....hahaha.



Mina underbara barn...mina älsklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0