Typiskt barn...eller?!

Hahaha...lilla söta Moa är i farten igen :) Jag o Maria har varit ute och sprungit...7,1 km blev det idag och vi har banne mig ett bra tempo...det här ska nog gå vägen trots allt...hoppet är det sista som lämnar en eller vad är det dom säger?! jaja, vilket fall som, jag duschade och kom ut med mjukis byxor och en tub topp och håret nersläppt. Då skrattar hon o säger...

Moa: hahhaa, vad ha du gjort?
Jag: Vaddå?
Moa: Vad har du gjort?
Jag: Jag har duschat.
Moa: Vad har du gjort med ditt hår?
Jag: Det är blött...är det fint?
Moa: Näääää...
Jag: hahaha, nähä okej.
Moa: Har du ingen tröja på?
Jag: Jo, men det är en tröja utan ärmar
Moa: hahahha...jaaa, den kan man bada med.

Det  är för roligt, dem säger verkligen vad dem tänker och inte tvärtom...Dem är ju ärliga, det kan vara hårt ibland :)
Nu är Dennis ute o springer, barnen sover och jag sitter här :) När Dennis kommer ska vi äta o sen ska Nisse ut en ruda, därefter blir det soffan och lite lugn innan sängen blir invaderad...Imorgon är det ny dag med öppna förskolan, gymmet och på eftermiddagen löpning. Tänk när man börjar jobba...hur ska man då hinna med allt? Kommer INTE att gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0