Trummpinnar...puh!

Ja, trummpinnar är bara förnamnet på mina ben idag...OMG vad jag har gått, gått o gått :) Vaknade, Albin har börjat vakna närmare sju, trist bara att Moa ska upp i ottan :( I alla fall, upp, blöjbyten, frukost, påklädning, GÅ enrunda med Nisse, hem o lämna honom bara, GÅ till dagis och lämna Moa, Gå till öppna förskolan, GÅ till gymmet och träna, GÅ hem, göra vid mig, plocka undan i köket, GÅ runda med Nisse och förbi dagis och hämta Moa, GÅ hem och lämna Nisse, dricka lite :) sen GICK vi till Ica och handlade och GICK hem...puh får man väl säga efter en sådan dag eller?!
Låter kanske inte så mycket för era öron men det känns i alla fall i mina ben....jag är trött. Skulle blivit en löprunda med Maria idag men Dennis tog ett par timmars jour så vi fick skjuta fram det. Kanske lika bra med tanke på mina betongklumpar till ben :)
Nu sover barnen och jag har intagit soffan, sitter med datorn i mitt knä och väntar på att kaffet ska rinna ner...



Lille Albin rör sig runt o runt och det dröjer nog inte länge förrän han kan ta sig fram. kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0