Trötter Zzzzzz

Usch ja, idag är jag trött. Igår kväll också...satt och halv sov i soffan hela kvällen...måste vara 1,3 mil som satt sina spår i kroppen. *snark* Men skönt känna att man jobbat lite :)
Nu är vi i alla fall upp, Moa tittar på tecknat, Albin med...hihihi, Jag häller i mig kaffe i hopp om att vakna lite mer. Dennis har gett sig iväg till jobb. Det är snart dags för frukost och sen blir det en morgon promenad, dock ingen längre med Nisse som inte mår helt ok. Han behöver nog mer vila :( Hoppas bara han blir bra igen.
Lite senare bär det av hem till mamma för lite lunch. För mig en efterlängtad rätt. Tjock pannkaka i stekpannan...låter konstigt men ack så gott det är och det var söta mormor som alltid lagad den. Ska njuta av varje tugga...MUMS!!!
Det ser också ut att bli fint väder idag...kanske lite solning på baksidan i eftermiddag då :) Aldrig fel. 
Nä, nu ska jag ta och ställa fram fukosten innan Moa börjar tjata.....sen äter vi :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0