Tråkigt...

Nu är det tisdag och jag har blivit lite förvirrad på dagarna eftersom Dennis var ledig igår...så det var knappt Moa kom iväg till dagis idag för jag var inställd på att det var måndag. hahah. Men, nu är hon där och jag har städat huset. Försöker bli av med katthåren...i alla fall dem mest synliga. Sen letar dem ju sig in på alla ställen men en grovstädning får jag ta en annan dag. Nu har det gått snart tre dagar sedan hon dog och jag ha rinte riktigt ännu kunnat ta in att hon är borta. Jag kollar hela tiden bort på ställena där jag vet att hon satt/låg.
Igår kväll var det lite jobbigt, jag kollade bort mot altan dörren för hon brukade sitta där och titta ut och när jag går upp och lägger Albin är det jobbigt för hon låg alltid i hans säng så jag fick lyfta bort henne innan han kunde läggas. Det är sådana små saker och det är tungt och jobbigt. Saknar henne faktiskt....*snyft* Min lilla kise...Semlis. Och andra sidan så är jag faktiskt glad för att jag vet var hon är...som igår när det var sådant oväder. Det regnade och åskade, det hade inte varit kul att sitta hemma och inte veta var hon var :(
Men men, allt måste gå vidare och man får ha sina dåliga dagar då man får lov att tycka att allt är orättvist och gråta en skvätt.
Nu ska jag ta ett ryck o hoppa in i duschen, det är så klibbigt väder idag o nu när jag har städat så klibbar det ännu mer...blä! Sen blir det hämtning på dagis och efter det lek med Linda, Lucas och Alina. Bjuder på en bild av Semlan....lilla söta du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0