Torsdag...igen

Nu är torsdagen kommen och Moas sista dag på dagis denna veckan. Alltså, kan man inte bara stanna upp tiden ibland....dagarna springer förbi en så fort ibland tycker ja. Det gillar vi inte :( Moa tyckte det var dags att gå upp redan vid halv 5 i morse men tack o lov, efter många om o men, så efter en timme somnade hon om och sover fortfaranade. Albin och jag sitter här nere så klart. Det går bra för honom i eget rum. I morse vaknade han till vid 5 och ville ha sin napp så dår gick jag in till honom och sen gick vi upp lite över 6. Vart tog morgnarna vägen då han sov till 7 i alla fall...suck!! Det var bara två morgnar men ack vad skönt det var....
Idag händer inte så mcyket medans Moa är på dagis, men efter dagis ska vi leka med Elin och ikväll ska jag få fixat mina naglar...äntligen!! In big need... :)
Men nu ska jag fylla på kaffekoppen och sen blir det till att ta fram kläder till ungarna och sig själv och därefter promenad till dagis. Får se när lilla damen vill vakna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0