Tidig morgon......igen

Ja, dessa tidiga morgnar hör ju till vanligheterna här hemma. Nu har jag varit vaken i en timme med Albin och Moa har precis också kommit ner. Igår när jag sattt vid datorn så shoppade jag faktiskt en gardin till köket... det blev en hissgardin. Tryck på ordet för att se bild...det gick inte att lägga in bilden här.
Vad händer idag då? Ja, lite frukost ska vi väl få i oss och sen blir der nog en promenad med Nisse. Som jag sa igår så ska det även bli löpning och ett besök hos mamma. Sen får vi se vad som mer slinker in...
Bjuder på en gammal bild..lovar att bli bättre med min mobil kamera, för de är ju allt jag kan använda nu :( *snyft*


där var han inte mer än ett par timmar gammal men om 10 dagar blir han 6 månader..inte klokt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0