Starka muskler

Idag när vi skulle sätta oss för att äta frukost så tar Moa en macka och säger: Jag kan själv ta på leverpasta(leverpastej) för jag är stor och jag har starka muskler. Hahahah....hon är för söt. Förresten, så här fin frisyr hade Moa i morse





Fin va? rena svinto håret...hahaha.
Idag ska jag o Albin in till malmö...Dennis är i Kalmar och ska spela fotboll idag i Brandkårs SM så jag har bil. Woho!!! Sen ska jag springa en runda när jag är där medans hon passar Albin. Därefter tänkt jag shoppa lite...bland annat en present till Klara, Moa o Albins kusin, so mfyllde 1 år den 9 juni. Vi ska på kalas där på lördag. Sen blir det hämtning på dagis igen och därefter en hel eftermiddag med Linda o barn :) En trevlig dag med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0