Sommar o sol...kanske bad?!

Jajamen, fint väder idag också o ännu en gång har värmen kommit...ska den stanna nu då eller? Idag ska Moa på dagis och jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra under tiden. Jag är ganska så lat ibland..hihihi. Vill göra mycket men orkar egentligen inte. Konstigt. Får se vad det blir.
I eftermiddag efter dagis ska vi i alla fall träffa Anna-Karin o Elin, kanske går till badet då en runda...
Annars då...nä, inte så mycket. Jo, i eftermiddag/kväll ska jag ge mig ut på 1,1 mil själv. Maria kan inte idag så jag ska göra ett tappert försök att springa den själv. Nu är man van att springa med någon så då känns det tråkigt att springa själv. Hoppas det går vägen och gärna med en bra tid också :) Hihihihi!!
Med Nisse är detredan bättre faktiskt. Han fick medicin i går i samband med maten, som vi dock fick mata honom med, men det gick ner och redan under kvällen kom han fram o visade sig. Han har till o med legat i sängen i natt, det har han inte gjort på flera nätter för han har haft ont. Så det är på bättringsvägen...SKÖNT!!!!
Nä, nu är det dags att ta på Moa och börja processen "mot dagis".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0