Slö o slapp dag

Ja, ibland kan det vara bra med en dag då man egentligen inte gör någonting...som idag då. Jag var så trött, lat o slö..så när Albin vilade middag passade jag också på att vila lite. Så det blev inget gym :( Måste skärpa mig med styrkan....känner det i ryggen nu när jag springer så mycket.
Annars har jag bara handlat, bäddat rent i allas sängar, hämtat o lämnat på dagis och varit på biblioteket. Kopierade papper och lånade tre böcker till Moa som hon valde själv :) En bok handlar om en elefant som bajsar på pottan...kanske det kan få henne att börja bajsa på pottan också...hon vill ju inte riktigt det :/
Nu på eftermmiddagen har jag dock varit duktig och inte alls slö..jag o Maria har sprungit 1,1 mil... Vi är sååååå duktiga :)
Imorgon är det fredag och Moa är hemma från dagis, tänkte att vi skulle ta oss till öppna förskolan och leka av oss och fördriva tiden lite. Sen borde det städas här hemma :( Får se om det blir gjort imon eller vad vi gör...jag är egentligen bara lite mys sugen och vill bara mysa med Moa o göra sånt hon tycker är roligt och fika lite. Hon blir så glad då :)
Albin verkar ha blivit frisk igen....han fick alvedon i morse och har inte behövt fler på hela dagen. Nu när han skulle lägga sig hade han 38,1 så då fick han ingen....
Har inte direkt några roliga bilder från idag men jag tog kort på mig och barnen...ursäkta så mycket för mitt mindre fräscha ansikte. Fotoma togs nu på eftermiddagen efter löprundan :) Ha lite överseende vet ja ;)






Min små älsklingar...MAMMA ÄLSKAR ER MEST!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0