Övertrötta barn

Ja, övertrötta barn är inget kul...och idag var Moa vääääldigt övertrött. Vi var på Tosselilla igår och på vägen hem somnade hon ju så klart i bilen och fick kanske sova ca 20 min...när vi sen kom hem blev det sängen direkt för vi tänkte att hon är nog trött. Hon låg och höll på i 2 timmar :( Kvart i 9 somnade hon...inte ok! När tror ni hon vaknade?! Believe it or not.,...10 över 5... Stor suck!!!! Varför?
Sen har hon hållt igång hela dagen så det blev en dusch och sen saga i sängen redan kl. 18 idag..inget tecknat. Hon somnade inom 5 min. Hon var sååååå trött. Hon fick lägga sig tidigare än lillebror idag men så får de vara när man vaknar så tidigt. Imorgon är det dagis för henne så jag tyckte det var bäst att hon fick komma i säng tidigt så hon kanske kan komma ikapp lite sömn...så hon är någorlunda pigg imon. Hoppas hoppas, annars blir det sängen lika tidigt imon :)
Sååå, nu är det bara lillebror Albin och jag hemma o vakna. Dennis är på övning som vanligt på måndagar i jourveckan. Albin har också fått duscha och det är dags för gröten nu, sen blir det sängen för honom så jag själv kan få lite avkoppling och ta mig en dusch....hahaha, lite kvalitets tid.. Det tycker vi också om :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0